دعوت به سرمایه گذاری در پلتفرم آنلاین بازار فولاد با سهم 20 درصد از بازار آنلاین, مجله ی آنلاین صنایع فلزی، فلزات و آلیاژ ایران

دعوت به سرمایه گذاری در پلتفرم آنلاین بازار فولاد با سهم 20 درصد از بازار آنلاین

عنوان پروژه:  طراحی و پیاده سازی بازار آنلاین آهن و مقاطع فولادی با هدف کسب 20 درصد از بازار آنلاین

سهم تقاضا و عرضه:

با استفاده از ابزارهای آماری هم اکنون بین 40 هزار الی یکصد هزار درخواست روزانه برای مطالعه ، بررسی و خرید مقاطع فولادی در ایران صورت میپذیرد.

شرح پروژه:

یک وبسایت تخصصی فروشگاهی آنلاین با هدف کسب رتبه ی اول گوگل و همچنین شبکه های اجتماعی و کسب 20 درصد از کل درخواست های اینترنت در حوزه ی خرید فولاد طی شش الی 9 ماه

مزایای رقابتی:

این پلتفرم بر روی دو الی سه مقطع متمرکز بوده و دارای خدمات تخصصی برای پوشش دهی تمامی نیازهای مخاطب، از زمان خرید، آنالیز، گارانتی و وارانتی می باشد تا مشتری بتواند بدون دردسر و با اعتماد حداکثری اقدام به خرید نماید.

میزان تجربه ی توسعه دهنده ی تیم :

تیم توسعه دهنده ی این پروژه به مدت سه سال بر روی تحقیقات بازار و همچنین آشنایی با بازار فولاد گذرانیده است، تاپ برندهای مارکت را شناخته و همچنین در دو پروژه ی حجیم و گسترده مشارکت داشته است. از لحاظ کفایت با حداکثر ریسک 5 درصد فرایند پیشروی خواهد داشت .

هزینه و مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای پروژه :

6 میلیارد تومان طی شش ماه

قوانین نظارتی و مچوزها :

برای اجرای این پروژه نیازمند عضویت در صنف کسب و کارهای آنلاین و همچنین مجوز فروش و انبارداری آهن و مقاطع فولادی می باشد که امکان کسب مجوزها از طریق راهکارهای تعبیه شده طی سه ماهه ی اول پروژه مقدور می باشد.

مدیریت ریسک:

برای مدیریت ریسک در طی پروژه و کاهش مخاطرات سرمایه گذاری و اجرا، رویکردهای اجرایی و مالکیتی جهت اطمینان خاطر اجرا میگردد.

 

میزان دوره ی بازگشت سرمایه:

بر اساس تحلیل ها با قوانین فعلی تجارت آهن و فولاد میزان بازگشت سرمایه ی این پروژه با حداقل ریسک نه ماهه و با حداکثر ریسک سه ساله تدوین گردیده است.

 

پایداری بلند مدت مدل کسب و کار:

در حال حاضر جایگزینهای بسیار محدودی برای کسب رتبه ی اول فروش مقاطع با حجم 20 درصد موجود می باشد .

 

استراتژی جذب مشتری:

راهکار تخصصی وبسایت برای جذب مشتری از طریق پورت های جستجو گوگل، شبکه های اجتماعی و بخش محدودی نیز از طریق تکنیک های بازاریابی می باشد

 

روابط با تامین کننده و استراتژی منبع یابی: 

ترجیح همکاری مجموعه با فردی است که تجربه ی فعالیت در بازار آهن داشته و همچنین توان مذاکره و یافتن تامین کننده ی کلان را داشته باشد. اما به صورت تخصصی توسط تیم روابط تجاری برای ایشان تدوین و اجرا میگردد .

 

زنجیره ی حمل و نقل: 

این سیستم بخشی از حمل و نقل و کسب و کار را از طریق پلتفرمهای تخصصی حمل و نقل دنبال می نماید و بخشی دیگر در صورت توان مالی و پورتفو سرمایه گذار قابل اجرا از طریق کارفرما می باشد .

 

برند سازی و پایداری برند:

فرایند برندسازی و پایداری برند توسط تیم متخصص برندینگ با رویکردهای تخصصی و اقتصادی اجرایی خواهد شد.

 

استراتژی بازاریابی و تبلیغات: 

با توجه به ماهیت این پروژه به کارگیری استراتژی های قوی بهینه سازی برای موتورهای جستجو و همچنین انتقال مشتریان از طریق شبکه های اجتماعی در پیش خواهد بود .

 

خدمات مشتریان و پشتیبانی:

این سرویس از طریق واحد اتوماسیون و از طریق طراحی واحد پاسخگویی تلفنی و همچنین هوش مصنوعی پیاده سازی خواهد گردید .

 

زمان حصول نتیجه :

با توجه به زیر ساختها و امکانات در دسترس مدت زمان پیش بینی شده برای دسترسی به نتیجه 6 ماه در نظر گرفته شده است .

 

در صورت علاقمندی به سرمایه گذاری در این پروژه میتوانید از طریق واتساپ با این شماره در تماس باشید .

09201771230

عباسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک با دوستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!